Hanımlar oğlum 2 yaşında ve dünden beri öğlen uyumak istemiyor. Kreşe gidiyor üstelik 7de kalkmasına rağmen orda da uyumuyor üstelik 1 de evde oluyor uyutuyordum 1 saat ama dün zorla uyudu ve bugn de uyumak istemedi bende rahat bıraktım. Tek uyku belirtisi vermedi akşam 8de aldım bizim yatağa yanına uzandım tüm gün uyumadı kendi kendine uyurmu diye normalde sallamadan uyumaz kendiliğinden elimi tuttu uyudu 😂 erken değil mi öğle uykusunu bırakmak için? Belki tecrübeli annelerimiz vardır yardımcı olurlar bana. Zorla da uyutmak istemiyorum açıkcası ve böyle sallamadan uyuması da işime geldi doğrusu 😂