umayimbalim bir de, herkes sarılık demiş ama, biz 5. gün kontrolüne gittiğimizde bizim bebeğimizin de sarılığı bir miktar yüksekti fakat doktorumuz merak etme bundan sonra yükselmez artık, düşer demişti (her bebek için geçerli mi bilmiyorum, yanlış yönlendirmek istemem). Yani tabii ki uyandırıp emzirmeye devam fakat sarılıktan korkarak yaşamanıza gerek yok, o da ayrı stres yapıyor insanı çünkü bilirim 🙏 Bu ilk 1 ayı atlatın, her şey daha da güzel olacak, ve sonra her gün, her hafta, her ay ayrı bir güzellik, ayrı bir ‘oh’ la gelecek merak etmeyin 💛