Kbrarslannnn Edremit prefabrik lojmanlarda oturan varmı aramızda? Nasıldır iyi kötü yanları nelerdir ?
Portakal Kbrarslannnn ben kiracılar lojmanında oturuyorum orda oturmayı tercih etmem ama seven de cok seviyor. Galiba beyazlar v maviler var beyazları öneriyorlar
benim_adim_ebruli Kbrarslannnn Van’da oturuyorum ama merkezdeyim bi fikrim yok üste kalsın diye yazıyorum 🤷♀️❣️
Kbraunal Kbrarslannnn bahçesi falan varmış güzel diyorlar ama kar yağınca kapıyı açamıyoruz falan diye söylemişti bi arkadas kışı düşünmek lazım biraz ağır geçiyor vanda