Goktugmomm mrb canım bizdede vardı tortikolisti bizimki doğumdan 1 ay sonra falan belli etmeye başlıyormuş ,,,bize bi kaç egzersiz hareketi gösterdi doktor onlari yaptık çok zor günlerdi oğlumla birlikte ağladığım günleri hatırlıyorum çünkü yapmamı istemiyodu cani aciyodu galiba eğer sizindetortikolisse korkmayın egzersizlerle geciyo