veralinna2 Çok gazlı bir bebek değildir Metsil damla kullanarak gazını kakasını yapıyordu bir şekilde son 2 haftadır sürekli ıkınıyor başına gelen var mı bu ayda??
OrkideAksan veralinna2 aynı durum bizde de mevcut oğlumun doktoruyla konuştuğumuzda kas kontrolü kendine geçtiği için kontrol etmeye başladığını söyledi ve normal dedi
Yigitmoms veralinna2 bende ilk başta metsil kullandım iyi gidiyordu ama bir süre sonra ıkınmaları yeniden başladı anında bıraktım şu an relactaz damla kullanıyorum ve çok memnunum tavsiye ederim.
Nnil veralinna2 evet benimki de ıkınıyor ama bizde kaka sorunu yok 3kez yapar günde şu an 6aylik. 5aylikken oldu ıkınma hala arada ıkınır kakada.
veralinna2 OrkideAksan öyle bir ıkınıyor ki yapsa bile rahatlıyamıyor gibi biran önce öğrensinler çok sancılı bir süreç :/
Sdatrk Ya kızlar benimde bebeğim 5 ay 8 günlük çok fazla ıkınıyor kendini sıkıyor günde 4 5 defa kakasinida yapıyor halbuki niye böyle yapar basina gelen varmı