Sevgili anneler bugün tesadüf eseri oğlumun henüz çıkmamış olan azı dişlerinin birinin yerinde siyah bir leke gördüm. Elimi güzelce yıkadım ve parmağınla kontrol ettiğimde yumuşak bir doku ve çıkmakta olan azı dişin kenar noktaları elime değdi. Internette baktigimda dış çıkarken bu tarz morarma hematom.birikmesi olabileceği yazıyor bazı yerlerde ise tabi yine feci senaryolar. Acaba böyle birşey başına gelen oldu mu? Dış çıkınca gever diye de okudum ama acaba kanın boşaltılması da gerekir mi? Bilgisi olan yazarsa sevinirim.