Merhabalar happy kidste yeniyiz. 8 günlük kız bebeğim var. Anne sütü aliyor ama sarılık geçirdiğimiz için doktor günde 2 kere de mama verin dedi. Su an tek göğsümde 25 dk falan emip doyuyor. Sizce diğer göğsümü sagmali miyim yoksa diğer emzirmeyi beklemeli miyim? Fikirlerinize açığım