papatyasevdalisiii 3ay 21 günlüğüz oğlum çok az çiş yapsa bile rahatsız oluyo emiciliği iyi olan bez hangisi önerisi olan var mı bu arada sleepy kullanıyoruz..
Bahri2020Beren2021 papatyasevdalisiii oğlum 6 aylık prima premium care kullaniyoruz dogdugu günden beri. Cok mennunum geceden sabaha kadar duruyor mışil mısıl uyuyor bebegim
BenDeniz papatyasevdalisiii prima premium care. Gece uyutmadan bağlıyorum sabah açıyorum bez dolmuş ama cildi kupkuru. Rahatsız etmiyor
Gamzeli2206 papatyasevdalisiii fark etmiyor Prima nın yeni çıkan 6 saat kuru olan günlük bezleri bile süper içindeki pamuklar taş gibi olmuyor yada bir yere yığılıp kalmıyor ama sleepy çok yığılıyor içindeki pamuklar çiş yapınca mılfix te aynı şekilde
Gamzeli2206 AyCicegi zaten sleepye biraz falzla çiş yapsın taş gibi oluyor pamuğu ama Prima öyle değil sızdırıyorsa bez bol geliyordur belki dicem ama ben bol kullanıyorum sleepy sızdırma olmadı belki dar geliyordur
M-V-S868820 Benim oğlumda 3 aylık slepy alıyodum bıraktım prima arada çokta fiyat farkı yok içi hiç kullanılmamış gibi bayıldım “Prima” kullan kesinlikle
beybi11 papatyasevdalisiii pampers kullandım, diğer markaları kullanmadığım için kıyaslama yapamayacağım ama pampersin emici olduğunu düşünüyorum. Rahatsız etmiyor bebeğimi
Gizemert papatyasevdalisiii doğduğu günden beri molfix kullanıyorum. Gayet memnunum 7 aylık oğlum rahatsız olmuyor bi sıkıntı yaşamadık