Kızlar iyi akşamlar herkese benim 3 aydır adet düzensizliği sıkıntım var. Doğumdan sonra düzene girmişti aslında ayin 24 25i olunca gelirdi bu 3. Kez oluyor 24 25 gib8 lekeleniyorum iki gun sonra kesiliyor 3 gun sonra falan tekrar lekelenme sonrasi y8ne yok diğer ay 9 11 arasi geliyor tam olarak ama normal de olduğumdan daha fazla. Çok internet doktoru olmak istemiyorum ama merak edip baktim polip olabilir diyor. Başına gelen var mı çocuğu birakip vi gidemedim. Bide safra kesesi yerinde şiddetli agrım vardi bu durum başladığında birinden biri icin doktora gitmem gerekti safra ağrısı daha baskın gelince bunu erteledim. Ayın 20sine anca randevu buldum hem safradan ultrasonum var hem bunun icin gidicem. Ikisi birden nasil olcak bilmiyorum. Safradan %90 ameliyat diyecek de Ikisi icinde operasyon denirse naparim. Bilgisi olan var mi? Simdid3n teşekkür ler yorumlariniza