Ebrcrkc burda biri canbebeyi önermişti bana bi kaç markayı ben de kullandım ama canbebe henüz sızdırmadı çok hoşuma gitti. Yalnız benim kızım 7 kilo 4 numara jumbo boyunu aldım bilgin olsun denemek istersen çünkü bi küçüğü olmadı mahvetti kıyafetlerini.