Ebrcrkc canbebe kullanıyoruz çok memnunuz. Bizde 5,5kg ız bnde yeni paket alırken 3no aldım bizdede sızdırma yaptı 1paket daha 2numara aldım onu kullanıyorum şuan sızdırma yok. Büyük geldiği için sızdırmış olabilir👍 Canbebe diğerlerine göre hem daha uygun hemde pişik sızdırma şikayetim olmadı benim. Tek eksiği ıslaklık göstergesi yok.