Ozge-aman Merhaba arkadaşlar bebeğimin burnu Tıkandı gündüz birleyi yok ama akşam yatırınca tıkanıyor haliyle uykuları bölünüyor va nazelnem damla kullanıyorum ama fayda etmedi serum fizyolojik ne yapabilirim lütfen yardım edin
2506 Ozge-aman günde 4 kere fizyolojik serum uygula , en azından biz de 4,5 aylığız sadece bunu yaptırıyor doktorumuz.
Linasuannesi Ozge-aman aspiratörle çekmeniz lazım serumu sadece dökmeniz işe yaramazki sümük orda kalıverir çıkmayabilir mutlaka çekme yapın ve yattığı yeri bolca havalandırın imkanınız varsa buhar makinası alın ama alamıyosanız hrp havalandırın tozlu bırakmayın
2506 Ozge-aman hayır cekmiyorum. Yan yatırıl burnuna veriyorum sonra kaldırıp basını asağıya doğru tutuyorum. Bazı doktorların videosunda da o sekilde izlemiştim.
Fatma_52 3 aylik bebegimin burnunu acmak icin serum fizyolojik kullaniyorum sonrasinda aspiratörle cekiyorum. Elimdeki serum fizyolojik bittiginde tonimer alacagim onun yorumlari da cok iyi
Renk Serum fizyolojik sonrasında burun aspiratör ( Otribebe kullanışlı). buhar makınası da işe yarıyormuş ben de alıcam. Gecmıs olsun.
Seli_m Ozge-aman eviniz çok sıcak ola bilirmi acaba, odayı nemlendirmeniz gerek ,çok kuru olunca da burnu tıkanıyor özellikle geceler
32ebru32ozturk Ozge-aman buhar makinası varsa odasında çalıştırın yoksa ketıl çalıştırın buhar havaya kalksın oda yoksa kaynamış su buharı biraz odada dursun nemlenir burnu bide burun spreyi sıkın gecmis olsun