Arkadaşlar bebeğim için 0-3 ay tulum zıbın ve yenidoğan takımı sipariş vermek istiyorum internette bir çok markanın modelleri hangisini tavsiye edersiniz Malum pandemiden dolayı dışarı çıkıp bakıp alamıyoruz sipariş vereceğim ama bir türlü karar veremiyorum kullananlar yorum yapabilirse sevinirim