Aysnr0507 bu benim fikrim sakın yanlış anlaşılmasın ama oğlum 5 günlükken bizde yattık sarılıktan bir gün, 3 gün sonra tekrar kontrole çağırdı, gitmedim ben, 3 günde sarılık mı geçer, yine yatıracaktı eminim, sonuçta para alıyorlar, saat başı emzirdim ben gece gündüz, güneşlendirdim, bir daha küvezde kalmadan geçti. Oğlumu sabaha kadar küvezin içinde ağlayarak görmeye dayanamamıştım çünkü. Sonuçta geçmeyen sarılık yok. Elbet geçecek, yanlış yönlendirme olmasın ama sık sık gitmeyin hastaneye. Saat başı emzir, çok geçmiş olsun, için rahat olsun elbet geçecek