Huzurum42 Kızlar bebeğim 51 günlük ama.basi cok fazla terliyor uyurken uyanikken beslenirken carsifini öyle bir ıslatmis ki su dökülmüş sanki makineyle kurutmaya çalışyorum kontrolüm haftaya acaba normal mi?vücudunun baska yerinde öyle terleme yok
deletedmom2200 Huzurum42 bebeklerin kendi vucütlarını ısıtıp soğutma yani dolaşım sistemleri gelişmediği için el ve ayakları soğuk , başları terlemiş halde olurlar , normal. Bizimki 5 aylık hala yattığı yeri ıslatıyor kafasıyla kerata 😄
Huzurum42 [bilinmeyen] sagol canim tamam simdi muslin bez koydum altına ah sapka bere taktirmiyor cok ağlıyor takınca icim rahatladı biraz