Merhaba arkadaşlar başlıkta da yazdığım gibi merak ettiğim bebeklerinizin alerjisi ne zaman bitti, diyet açmaya ne zaman başladınız? 7 aylık olduk bugün, belirtiler bitmiş oldugu halde sizce çok mu erken diyet açmak için? Doktorumuz erken dedi ama alerji mamasını içiremedim hiç denemek için SMA mama kullanıyoruz 1 haftadır henüz bir sorun yaşamadık. Alerji bitmemiş olsa belirti vermez miydi 🤷🏻♀️