Mavi1602 daha yeni annesin canım. İlk zamanlar zaten herkese zor oluyor. Yetememe duygusu, korku, uykusuzluk bir araya gelince psikolojik olarak çöküş yaşıyoruz. Annen yanındaymış. Ama artık yavaş yavaş sorumluluğu üstüne alman gerekiyor. Başta kendini yapamam, edemem diye bırakırsan hep böyle gider. Bende sezeryan doğum yaptım. Oğlum 9 gün yoğun bakımda yattı o süreçte annemde kaldım. Çıktığında oğlumla tek başıma evime döndüm. Çok korktum ağladım yapamayacağımı düşündüm. Ama korktuğum gibi olmadı çok şükür 23 aylık olduk🤲🏻zaman çabuk geçiyor bu günlerde geçecek inşallah. Ama kendini bırakma