Bilge58 40 günlük kızım var sizce hangi mama en iyisi ve anne sütüne en yakın bi de kabızlık sorunu yapmasın tabi
Emineyilmazz Bilge58 ilk 6 ay hipp kullandık içerik açısndan anne sütüne en yakın mamaymış. Compiotik alırsan daha iyi olur bağırsaklar için birebir
atlasmomy Bilge58 kesinlikle conformil dogdu dogali ne gazimiz ne kabizligimiz var ve her bebek icmez o mamayiaci bi tattir anne sutune en yakin mamadir kesinlikle oneriyorum
Bilge58 Emineyilmazz kabızlık gaz sorunu vs yaşadınız mı bu mama da. Aslında ilkte 2 kutu hipp kullandık sonra doktor comformil önerdi 2 kutu da onu kullandım çok sulu gibi kakasını yapıyordu bi de kıvranıyordu yaparken o yüzden tekrar hipp aldık karar vermedik bi türlü
Ebrukaraoglu Bilge58 organik combiotic kullanıyoruz çok da memnunum kilo alımı gayet iyi kabızlık sorunumuz da yok
BirTutamMavi Bebeğim anne sütü alamadı ve doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyoruz sadece bir kez aptamil aldık bir kez içirdikten sonra hemen mam ayı yok ettim oğlum kusmaktan mahvoldu. Tabi ki her bebekte etkileri farklıdır ama biz hiç memnun kalmadık aptamilden. Hipp e bayılarak içiyor hala.
bburcu Bilge58 benim kız hipp sevmedi aptamil denedik onu da sevmedi en son sma sevdi gaz problemi pek olmuyor
Zeynep17 Bilge58 Aşırı gazlı bir bebek annesiydim. Conformil iyi geliyor diye ona başladım. Gaza etki etmediği gibi bizi kabız yaptı. Bende ısrarla iyi geleceğini düşünerek bir kaç kutu tükettim. Anne sütü ağırlıklı besleniyoruz. Günde 1 yada en fazla 2 kez mama veriyorum o da 100 cc’yi geçmiyor. Ona rağmen kabız yaptı. Hipp organic combiotice geçtim kabızlığımız hemen geçti. Gazımız da azaldı. Dünya varmış dedim.
Bilge58 Zeynep17 nekadar sütğnüz geliyo peki kontrol ettiniz mi yetmiyo mu çocuğunuza? Bende meme mama şeklinde gidiyorum ama sütüm yermiyor
Zeynep17 Bilge58 Gün içinde yetiyor fakat gece çok sık uyanıp emerse sabaha karşı epey azalıyor. Hemen kısa sürede emiyor ve bitiyor zaten süt oradan anlıyorum yetmediğini. O yüzden sabahları kahvaltı edip vücudum toparlanana kadar 1 kez 3 ölçek mama veriyorum genellikle. Başlarda sağım yapıp sütümü dondurucuya atmıştım. Önce onları bitirdim sonra mamaya başladım. Şuan hiç sağım yapıp ölçmedim. Yetmediğini sütümden anlıyorum zaten.
YagmurKuzey 3 aylık oğlum var, tavsiye üzerine aptamil conformil kullanmışlığımızda var fakat kabızlık problemini bizde yaşadık. Hipp organic combiotic kullanıyorum çok memnunum. Oğlumdaki gaz problemlerini ortadan kaldırdı.
LavinSelin Arkadaşlar comformili bulmakta çok zorlanıyorum adanada yaşıyorum Bebeğim 1 aylık ve sadece mama ile besleniyor o mamaya alıştı sanırım doktor önerisiyle ona başlamıştık bulamayınca bebelac be hipp denedim ama kusuyor. Sizler nasıl buluyorsunuz comformili ya? Hangi market yada mağazalardan alıyorsunuz yada aldığınız yerlerin internet siteleri instagramları falan var mı oralara bakayım