Selam kızlar. Oğlum 11 ay 10 günlük. 3 gün önce bi ateşimiz cıktı hala bitmedi. Çok yüksek değil .38 ara ara 39 a çıkıyor. Huzursuzluğu filan yok. Öksürük burun akıntısı yok. Ama calpol veriyorum fitil veriyorum. Az geçiyor sonra yine başlıyor. Ve özellikle kafası ateşli. Vücudu ara ara çıkıyor. Eli ayağı soğuk kafası kulakları yanıyor. Sağlık ocağına gittim boğazları filan temiz. antibiyotik verdi 39 u geçerse git hemen hastaneye dedi. 39 u geçmiyor ama ateşi de dinmiyor. Ne yapacağımi şaşırdım. Başına gelen varmı ne yapayım ben bi akıl verin lütfen 😪