Mommyishome Uyumayınca pusete, kucak isteyip mızmızlanınca pusete, gazlanınca pusete… yatağında uyumayan bebem pusette saatlerce uyuyor. Zararı oluylr mu bilmiyorum tedirgin oluyorum. Var mı bebesi benimki gibi puset seven??
Mrv-_- Mommyishome 2 saatten fazla uyutmayın çene göğüse yaklaştığından nefes için çok iyi bir pozisyon değil, reflüdensd yatağının tamamına eğim vererek uyutmayı deneyebilirsiniz, huzursuz oluyorsa yarım kundak yapabilirsiniz
defnemilam Mommyishome benimki 2 aylikken fln gazi oldugunda orda uyurdu bir tek. bence anne karninda gibi hissediyor orada genis alanlarda kolu bacagi oynar aglamaya baslardi pusette daha sıkısık durdugu icin guvende hissediyolar
Senacay Puset yatağa göre biraz daha dik tutuyor bebeği. Buyüzden rahat ediyor olabilir. Bebeğinizin reflusu varsa düz yatakta rahat edemeyebilir. Bu sebepten dolayı olabilir.
Mommyishome Mrv-_- yani bazen o kadar yoruyor ki mızmızlanmaları uyanmasın diye mecbur uyumasına izin veriyorum 🤷♀️ ama pek 2 saati geçmiyor 1 saat sonra genelde çıkarıyorum pusette. Ve hopp uyanıyor 😂
Mrv-_- Mommyishome bu bir süreç şimdi zor ama hepsi geçip düzelecek, bir bakmışsınız pusetlere sığmaz olmuş ❤️