jotorofikgadin bebeğin sallanması zaten doğasında var anne karnında ileri geri yavaş ritimde sallanıyor 9 ay boyunca e haliyle doğduğunda da aynı ortamı bulmak hoşuna gidiyor zaten ilk 3 ay nasıl uyuduğu değil uyuması önemli fakat sonra işin içine bağımlılıklar giriyor Bebekler çok zeki ve hemen her şeye alıştıkları gibi sallama, kucak vs alışıyorlar amaç bu bağımlılığı kırmak Nasıl yeme, tuvalet eğitimi veriliyor uykuda böyle bir şey. Bebek kendini sakinleştirip teskin ederek geri uykuya dönüyor yanı bizim desteğimiz olmadan bir konuda başarı sağlıyor. Ben o habere katılmıyorum ama abartıldığı kadar da uyku eğitimi verilsin bebek asker gibi şu saatte yatıp bunda kalksın kendi odasında uyusun asla kucak yüzü görmesin vs bunlar çok basmakalıp şeyler. Ben okuduklarımda ve bebeğimin karakterine göre bir yol izliyorum. Valla afedersiniz ayağımda sallarken tuvalete gidemiyordum varsın o habere göre avaraj zeka olsun şuan gayet memnunum 😄