Mliya 6 gunlukken gob3gimiz dustu ancak hafif hafif kanama oluor . Bezden diye dusunuorum . Surtundukce ve kasdikca yapabilirmi yoksa dr acil gitmelimiyim .
Ygmrduru16 Mliya canım bende aynı sorunu yaşadım eğer kan durmadıysa acile gidip K vitamin iğnesi vuruluyor geçiyor sonra . İhmal etme enfeksiyon kapabilir bebiş
Gudigudi Mliya bizim de ayni sorun vardi cocuk doktoru cubuk gibi bisey gezdirdi gobek deliginde. Cubuk biraz uzundu ve ucunda da gumus rengi bisey vardi. Bunu yapinca bi daha da kanamaz dedi. Hakkaten de kanamadi.
aliannesi benim bebeğimin de öyleydi. k vitamini vuruldu ancak geçmedi sonra antibiyotikli krem kullandım. 1 ayı geçti hala hafif akıntısı var göbeğinde kreme devam ediyorum. bence de ihmal etmeyin götürün dokturunuza kısa sürede geçsin inşallah 🙏🏼
Mliya Dun devlette kvit yapildi kizlar . Ama hala hafif kanior sanirim oda bezle alakali bez degdikce kanatior . Banyo yaptiricam artik mikrop kapacak
Mliya Bayram sonrasi bende gidicem bakacak kurumazsa bahsettiginiz gumus nitrat kalemi gobek deliginde yakilior ve kirutuluor . Ins gecer de gerek kalmaz bakalim. Hayirla buyutelim bebeklerimizi
Mliya [bilinmeyen] Tam da bahsettiginiz gibi . Ince ince bir kanama. Bezi de katliorum . Ama kendini acikinca ve ust degistirince okdr skiorki bazen gobek deligi patlayacak saniorum :) Rabbim canlarini korusun.
Mliya [bilinmeyen] aynen bizde de o skinti sabredicem bakalim kabuklu suan ve ikindikca siziyor . Ins gececek