Oglum 4 ay 18 gunluk son 1 aydir kundak yapip uyutuyorum diger turlu surekli kendini uyandiriyor eliyle emzigini cikariyor hareket ediyor son 2 gecedir de kundak seklinde uyutuyorum yoksa gece kendini devamli kaldirmaya basladi herhangi bir zarari varmi o sekilde uyutmamin icim hic rahat olmuyor oyle yatirincada sanki ozgurlugunu kisitliyormusum gibi ama tamamen onun iyiligi icin bi yardimci olabilirmisiniz yanlismi yapiyorum acaba 😔