Dfne aynı durumdaydım herkes memeden kes bak nasıl yiyo dedi ama kıyamadım da. 20 aylık olduğu an yeter dedim ama önce geceyi kestim en son yatırırken emzirdim ve hep dedim ki kızım gece süt yok sabah gelecek tam 1 hafta sürdü alışması, gece her uyandığında ağladı süt bitmiş sabah gelecek dedim. İlk günler uyanmasını beklemeden gece 1-2 kez emzirdim ama uyanınca sütün olmayacağını bilsin diye vermedim. Sadece geceyi bile kestikten 1 hafta sonra yemeye başladı ☺️