Ahirzaman Merhaba canlar ,benim 28 günlük bebeğim var.şu sıralar her zaman yeşil kaka yapıyor bunun nedeni ne olabilir acaba ?ben üşütme diye tahmin ediyorum ama.Yardımcı olursanız sevinirim
Slnuyar Ahirzaman selâmlar yeşil kaka bebegin sütü sindirmeden dışarıya atmasindan kaynakliymis bizimde oldu doktorumuz öyle dedi