Cnsudefne bende 4 ay 9 gün oldu sezeryan olalı, benimde öyle ve ayrıca son 1 haftadır yanma ve batma da oldu aşırı. iç dikişler mi açıldı acaba diye acil pazartesi günü doktoruma koştum. sorun yok dedi. kabız oldun mu son günler dedi ve evet olmuştum 🤦🏻♀️ ondan da olur dedi ve kabızlık için ilaç yazdı.