Kontrole gittiğimizde yenidoganda bı vaka çıkmış maskemiz fln vardı tabi ama arabaya biner binmez çıkarıp terimi sildim çok sıcaktı hava yani ellerimi temizlemeden ağzıma burnuna dokunmuş oldum o şekilde bulaştığini düşünüyorum. Vakalae da gittikçe arttı gitmeye çekiniyorum eşim de belirti olurdu herald gitmeyelim diyor. Bir taraftan da ya bir şey varsa diye kafama takılıyor 😏