0110-ftm aynısı bende de oldu 3 aylık oğlum. Uyanıkken de öksürük oluyodu.
serum fizyolojik uyguladım ve burnunu açtım.
nazalnem damla burun için ve bi damla daha verdi doktoru.
Az öksürük,burun akıntısı ve kusma olmuştu biraz bunları yaptıkça azaldı hepsi 1 haftadır