sinemin 3,5 aya göre cok az degil mi 2,5-3saat bence siz alıştırdığınız için hala kalkıyor 3,5aylık bebegin cenesi çekişi kuvvetlidir az beslenmiyordur ki 2-3saatte uyansın bence siz kendinize kötülük etmişsiniz alıştırarak gelişimleri için gece uykuları da cok önemli büyüme hormonu açısından hem gece sütümüz de daha yaglı olurmuş doyurucu olurmuş bence sizin bebeginiz alışkanlık edinmiş olabilir diye düşünüyorum