TYE aynı durumu bende yasadim bende sagarak besliyordum gün geçtikçe içmesi azaliyordu yada öğün atlıyordu ki 2 ay 25 gunluktu içmedi o gün ağzına biberonu veriyorum bakiyo falan dünya mama denedim aynı, uykusunda icirmeye başladım bende yada uykuya dalarken, 2 ay öyle uğraştım tabi sütüm kesildi üzüntüden, 4.5 aylıkken birden içmeye başladı fakat şarkı söylersem dikkatini çekersem 2 aya yakın öyle içti, sonra üst dişler patmarken kulak enfeksiyonu geçirdi ve yine bıraktı , hastanede serum falan verdiler video açtık öyle içmeye başladı, 1 ay öyle içti yine bıraktı yine hastane bir ay düzeldi gibi içti yine bıraktı şuan 9 ay 23 günlük 10 gündür ağzına mama surmuyor video açsam bile doktorada gitmicem yeter artık, süt ihlamur hicbisey icmiyo.biberondan hatta görünce kaciyo istemiyo , ek gıda ile devam ediyoruz iyi ki alistirmisim ek gıdaya 🙏Allah yardımcınız olsun umarım siz benim gibi zorluk yaşamazsınız, çok zor büyüttüm oğlumu, böyle annesi mama yada süt yapınca deliren sevinen çocuklar görünce çok özeniyorum çünkü ben oğlumu hep zorla hep mücadele ederek besledim , bol bol sabır dilerim