Aylinyagiz Kızlar çok mutluyum oğlum 13 aylık ve dun gece ilk adımlarını attı tek başına yürüyebiliyor çok mutluyum 💕💕
Ozlemberkay Aylinyagiz gozun aydin canim darisi tum annlere inslh ❤❤❤berkayim daha bu gun tam 4 ay oldu inslah o gunleride goruruz
damlahira Aylinyagiz ayy mahşallah darısı benim prensesimin adına biz daha 3 aylığız ama olsun gelicek o zamanlarda☺️
Aylinyagiz damlahira evet canım gelecek bomba gibi hemde 😊 kalbimde fırtınalar kopuyor ana yuregi işte ağlamak geliyor içimden mutluluktan neden bilmiyorum 😊😊
Aylinyagiz [bilinmeyen] darısı size canım o günleri göstersin Rabbim inşallah benim oğlum 1 yaşında emekledi bir ay sonra yürüdü geç oldu biraz emekleme isi
Aylinyagiz [bilinmeyen] o günler gelince eminim çok mutlu olacaksın insan hangi duyguyu yaşayacağını şaşırıyor 😊