Daghan05 Merhaba anneler, corona pozitif olup iyileşen o süreci atlatanlqr varsa lütfen bilgi verir misiniz nasıl oluyor
Bahar_12aras Daghan05 bizi de az önce aradılar eşimin testi pozitif çıkmış yarın bende yapacam bakalım nasıl olacak 😔
Dykdyk Daghan05 Eşim şuan corona ve karantinada çok hafif atlatıyor. Sadece koku ve tat kaybı var okadar
Birgul Bahar_12aras korkma canm insallah negatftir benim esimde gecrdi bebegmle ben test bile yaptrmadik hic belirtmiz olmaynca
Birgul bizde atlattiik daha dogrusu esim atlatti sukurlee olsun bebegim ve bana bulasmadi.esim grip gibi gecirdi ama bi ilac veriyolar bes gun kullaniyosun adami o perisan etti surekli halsizlik ve uyku yapti
Seherronya Ahsen25 faranjit gibi canım yanma hissi vardı 3 4 gün sürdü sonrasında koku tat kaybı oldu
Canparem_ Seherronya şu an ben de pozitifim ve boğazım yanıyordu bugün tat ve koku kaybı başladı ve sesim kısık hiç çıkmıyor
Ahsen25 Seherronya evet ayni bnde de derin nefes aldigimda bogazda goguste yanma oluo..devam etse cok kotu bise..normal al-ver nefeste bise hissetmiorum