1 ay 15 günlük bebeğim var şimdiye kadar 4-5 kez mastit oldum sol göğsümü mastit olduktan sonra emmeyi bıraktı zor da olsa her seferinde memeye alıyorum 2-3 dakika emdikten sonra bağıra bağıra ağlıyor uykulu olduğu zamanlar da bazen güzel emiyor, sol göğsümü düzgün emip boşaltmadığı için tekrar mastit oldum, iki pompa denedim sütümü bi türlü sağıp boşaltmadı oğlumu koltuk altı pozisyonun da emzirmeye çalıştım yine istemedi, sütüm olmasına rağmen ne elektrikli nede manuel pompa da süt gelmiyor, şimdi sol göğsüm de mastit oldu artık onu da gönülsüz emmeye başladıı, çok çaresizim her yolu denedim tüm denediklerimi ve sonuç alamadıklarımı alta madde olarak yazacam farklı önerisi olan varsa lütfen yarıdmcı olsun
1- sıcak suda göğsüme masaj yaptım
2 duşta yeşil defne sabunuyla masaj yaptım tarakla taradım göğsümü elimi sağdım
3 sıcak su ve havluyla ovarak masaj yaptım
4 emzirdikten sonra buz koydum
5 lahana yaprağı koydum
6 her pozisyona emzirmeyi denedim hem mastite iyi gelsin hemde oğlum memeyi tutsun diye
Kısaca her yolu denedim ama şunu da belirteyim bebeğim doğduğundan beri geceleri bir kez mama veriyordum biberonla 1 haftaya yakındır onu da kestim yine emmiyor varmı böyle bi durum yaşayan lütfen yardımcı olun