Smyrsrht cok basit bi cevabi var sen de bebegin kadar o avizelere bi bak bakalım noluyor sen karar verirsin .
Tabiki zararlı. Lambaları karşı değiliz ama ben mesela bakmamasi için elimden gelen herseyi yaptım yatirmadim pozisyonu değiştirdim önüne arkasına aldim sen de yap biseyler yazık bebeğin gözlerine annesi o sana emanet o nerden bilsin ki iyi kotu zararlı yararlı sen ışık olacaksın baktirma lambalara