Ozlemberkay Kizlar bu gn tam 4 aylik oldu oglum. Ne yapmaliyim. Bilgi verirmisisniz bide. Nereye uygulniyor asi kac tane yapiliyor
bsrtahaselo 3 tane aşı yapılıyor 1 kol 2 bacak..Götürmeden banyo yaptırın koldan verem alışı yapılacağı için 3 gün banyo yaptırmamanız gerekiyor..Olası ateş durumuna karşı calpol bulundurursanız evde iyi olur..
Akasyaa bsrtahaselo 2. Ay aşısı ile karıştırıyor olmayasınız ? 🤔 4. Ay aşısı 2 bacaktan yapıldı. Biri yakmıyor. Hissetmemişti oğlum diğerinde ise kıyameti kopardı. Çok yakmıştı.
Ozlemberkay bsrtahaselo cok saol cnm pki ates dusurucu veriyim kac saat sorna asiya goturiyim bilgn flm vardr kesin hemsrler fln kesn onceden demistir sna
Yagmurrr Ozlemberkay cnm bıldım kadarıyla ateş dusurucuyu aşıdan önce vermemelısın cnku aşının etkısını öldure bılır ateşi cıkarsa ver ıstersen genede sen bılırsın
bsrtahaselo Öncesinde vermenize gerek yok..Verem aşısında öncesinde vermiştim ben bi de sonrasında..Siz duruma göre aşı sonrası veririrsiniz belki de hiç ateşi olmaz..👍
Ozlemberkay Bn iki ay asisinda ates dusurucu verdim 1 sat sonra asi ypatik. Aradan 7. 8 saat gecti fitil verdim bi tande hic atesi fln olmadi huysuzda olmadi acba bunda dami oyle yapsm diye dusundum sorna. Bi annelere soylim bakalim onlar ne yapmis diye dusundum
2018mila Sağlık ocağı alışan sonra ver dedi şurup bide gece ver dedi baktın çok ateşlendi 6 saat sonra verebilirsin demişti ne doğru anlanmadım