Merhaba bebeğim çok gazlı olduğu için sma optriprodan doktor önerisi ile bebelac nutrikonfora geçmiştik. Kullananlar bilir bu mama hemen çözülmüyor bence biraz koyu kıvamlı. Bebeğim üç aylık. Hala gaz sancıları devam ediyor zaten bu mamanın da pek bir etkisi olduğunu ben sanmıyorum. Acaba şimdi tekrar sma mamaya geçsem mi diyorum. Sizler ne zaman başladınız, bıraktınız? Var mı öneriniz 👼