Meraba güzel annelerr benim bi sorum olucak kücüklükten beri aklımda kalmış bebekler aynaya bakıtılmaz kötu diye ama sebebini bilmiyorum niye kötü dediklerini. Internetten baktiğimda 3 aydann sonra aynaya bakıtmak iyi yaziyo bebek kendini taniyomus ama benim bebeğim aynaya bakmıyo aynanin oraya gidene kadar o tarafa bakiyo aynaya cevirdiğimde hemen kafasini ceviriyo baska yere veya benim omzuma ceviriyo hemen. Aynaya baktırmamalı mıyım hurafe olup olmadigini bilmiyorum ama ona inanmaliyi miyim yoksa aynaya baktırmaya calismali miyim anlamadim bakmadiği icin tedirgin olmam gerekiyo mu yani bi sorun yoktur dimi? Bikac kere olunca tedirgin oldm neden bakmiyo diye