Eveeettt yine bir akşam klasiği uyutma savaşları. Ah şu ataklar olmasa bebeler mutluuuuu mesut dursa analar geceleri uyusa nolurduuu. Ayağıma koydum uyuttum şimdi ayaklarımı almaya korkuyorum ya uyanırsa 😬😬 anaaaammmm valla yazarken ayak bileğimin çıt sesine gözlerini açtı 😱😱 bu çocuk benimle dalga geçiyor resmen. Heeee bu arada biz 5 ay 9 günlüğüz çevre baskısıyla ek gıdaya başlamıştık ama yoğurt alerji yapti. Bende çocuk doktoruna randevu aldım ve bugün götürdüm (doktorun beni başlayacağını bile bile) sakın 6ay olmadan ek gıda verme çocuk alerjiye yatkın bir çocuk zaten dedi. Valla siz siz olun çevre ne derse desin vermeyin ek gıda falan. Tadımmış yok bilmem faydalansın mış geçin bunları. Ah anam güzel anam bana hep dedi ver ver diye. Aha bak ne oldu anaaaammmm. Ooyyy valla öyle bir sohbet edesim varki amma velakin eşim evde yok gidip sohbet edebileceğim kimse yok. Bu saatte hiç bir arkadaşimi arayamam ☹️☹️☹️ bacılar hele gelin iki dığıl edek ehehehe bizim oralarda öyle derler. Neyse neyse ben kaçar. Eğer bebem uyanmazsa iki lokma bir şeyler yemeği düşünüyorum.