Deletedmom4018 benim oğlumda var. 38 günlük. Anne karnında son ayda doktor söylemişti 6mmlik ama korkma sadece takip edilmesş gerekiyor dedi. Doğunca çocuk doktoruna gittim ultrason da bakıldı aynı şekilde 6 mm büyüme olduğu söylendi. Ama çocuk doktoru idrar tahlili istedi idrar yolunda enfeksiyon varsa o yüzden de olabilir dedi korkulacak bişey yok 2 yaşına kadar takip edilecek dedi ve takibini çocuk nefrolojinin yapacağını söyledi. Pazartesi günü çocuk nefrolojiye gidecem Allah nasip ederse. Korkmayın tıp artık çok ilerledi. Rabbime dua edin