Kızlar merhaba 1aylık bebeğim var ilk çocuğum hamileliğim de zor geçmişti çocuk konusunda da tecrübesizim çocuk ateşlencek ağlıcak susturamıcam falan diye çok korkuyorum benim gibi olan varmı ya 🥴2ay aşısı ateş yapıyorum mesela bana geçicek süreçlerde başıma gelebilecek seyleri söylermisiniz ağır sarılık geçirdik ondan heralde en ufak ağlamasına bende ağlıyorum 😥Uzun oldu biraz ama 🙈