Merhaba arkadaşlar, 24 günlük bebeğim var . Gece gaz sancımız biraz fazla oluyor ve düzenli uykumuz yok. Burnu. Tıkalı değil temiz fakat özellikle ıkınırken hırıltı oluyor sanki balgam var boğazında. Ne yapacağımı bilemedim hem gaz için hem uykusuzluk için . Kafamı duvara vurasım var 😳