Valessia Elda 7 aylıkken emeklemişti. Ama tabi ki değişir bu bazı bebekler hiç emeklemeden yürüyebiliyor.
Mom091 Elda 6 aylık ya vardı ya yoktu. Benim kız diş dışında her şeyde aceleciydi😁 emeklemeden yürüyen bebeklerde var tabi
Gulfem07 Elda benimki komando gibi sürünüyor 9.5 ayından beridir.Emeklemesi bu şekilde galiba buda sayılır 😅
Elda 2metinaski Mom0911 Gulfem07 @Julijuli @Deletedmom388 iyi bari benim kızımda 8.5 aylık emekleyen 7-8 aylıkları görünce korkmuştum demek varmış bizim gibi olanlar❤️😍
Julijuli Ben titiz oldugum için eşime sürekli aman halıya koyma demelerim yüzünden çocuğum 11.ay emekledi şimdi 1 yasında daha yeni destekle adım atıyor🤗
minikbaykus Julijuli benimde biraz titizlikten oldu. Yerlere pek koymadım ağzını çarpıyordu sürekli ağlıyordu. Ağzı burnu deyiyor diye . Şimdi saldım artık😂
Mom0911 Elda oğlum 9buçuk aylıkken emekledi, emeklemeden yürümeye başlayacak galiba diye düşünürken , bir anda emekledi😸
Fatmallper1 Benim ki 6 aylık olucak yarın 2 haftadır kendi kendine dönüyor gidemiyor sinirlenip ağlıyor🤦🏻♀️Ne zaman emekler acaba
Julijuli minikbaykus sal canım sal baska türlü büyümez bu minnoşlar🥰 Rabbim korusun tüm masum yavrularımızı