A05072020 estağfurullah ne kusuru, bu forumun amacı bu, bilen bilmeyene söyleyecek. Ben hiç fışkırarak kusma yaşamadım bebeklerimde çok şükür ama böyle herhalde tazyikli bir şekilde direkt karşıya doğru kusma olsa gerek. Hani bizler de hastalanınca kötü bir şekilde çıkardığımız oluyor ya o şekilde sanırım.. Onun normal olmadığını söylerler, bebek halsizdir, ateşi vardır, farklı şekilde kusuyordur o vakit acile götürürsün