Kizlar 1 aylik oglum var ilk çocugum normalde uyku düzeni cok olmasada o kadar aglayan bi bebek deil atak hesaplamaya baktim yarindan sonra baslicak diyo dün geceden beri ne. Yapsam agliyo memede agliyo uyumuyo huysuz yere koydurtmuyo kendini hep kucak istiyo gazini da cikariyo tecrubeliler bi yardim etse neden böyle oluyo süpürge fön sesine sakinlesiyo biraz tekefona indirdim