Ezgi_12 Canım sık ve düzensiz beslenme bebekte aşırı gaz yapar, benim doktorum saat başı bebek emzirilmez dedi bana doğduğu günden beri 2-3 saatte bir emziriyorum ilk 1 ay 2 saati geçirmedim gecede alarm kurup kaldırıyordum. 1 aylık kontrolüne gittikten sonra doktor artık kaldırma kendi istediği zaman emsin dedi gece bazen 4-5 saat uyuduğu oluyor emme saatlerini düzene sokarsan iyi gelebilir gazı olduğu için sürekli emme isteği oluyordur bizimkide gazı olduğu zamanlar kendini yırtıyordu aranıyordu ama karnı tok yarım saat önce emzirmiştim ağzına emziği verip gazını çıkartıyorduk rahatladıktan sonra uykuya geçebiliyordu