Şuan da eşinizin bir şeylerden haberi yok. Zamanında şiddet uygulamış vs vs hatası büyük, yapmamalıydı ve o zaman boşanmalıydınız. Ama en büyük hata sizin! Sizi seven insana bir şeyler besleyemediğiniz halde evlenmişsiniz, sevmediğiniz halde aynı evi aynı yatağı paylaşmışsınız. İçten içe mutsuz olduğunuz bu evliliğe bir de evlat getirmişsiniz. Bunlarda yetmemiş; rüyalarınıza girecek kadar diğerini düşünmüş ve mesajlaşmışsınız. Eşiniz yapsaydı bir şey hissetmezdiniz çünkü duygunuz 0 . Peki ya sizi severek evlenen eşinizin bunu öğrenecek olduğunda hissedeceği duygular. Kimse kimsenin duygularının katili olmamalı erkek yada kadın! Ne kendinize ne eşinize ve en önemlisi evladınıza bunu yaşatmayın. Sevmediğiniz birisiyle daha fazla beraber kalmayın.. Evli çocuklu birine duygu besleyip hadi besledi diyelim bir de merak ettim yazdım diyen bir insandan bir şey beklemeniz de yanlış olur. Linçlemek kınamak gibi bir gayem yok, ama babadan kaçarken mutsuz bir evliliğe mutsuz bir evlilikten kaçmak için de mutsuz bir hayata koşmayın. Boşanıp çocuğunuzla yeni bir hayat kurmanızı tavsiye ederim. Yapamam gidecek yerim yok demeyin, bir insan istediğinde her şeyi yapabilir.