Mommyy70 ben kemik tarakla bebeğin canını acıtmadan ama bastırarak ileri geri tarayarak konağın yerinden kalkmasını sağladım. Ufak ufak bölge bölge o şekilde temizledim konağını. 2-3 banyo da hiç konak kalmamıştı. Yağı bir kez sürdüm, ama zaten duş suyu yumuşattığı için yağa çok gerek yok sadece tarakla ileri geri yaparak tara güzelce geçecektir :)