Merhabalar. Oğlum 5 aylık, 2 aylıkken yememe sıkıntı başladı. İlk üç ay anne sütü aldı ama onu bile zorla yerdi emerdi beş dakika sonra çığlık çığlığa ağlardı, mamayı ve biberonu çok severdi şimdi 2 aydır sadece mamayla besleniyor. Bu süreçte mamayı biberonu çok seven bebeğim 2 aydır kan kusturıyor bana. Asla yemek istemiyor, ne biberon ben kaşık ne enjektör parmak eds bile denedim kabul etmiyor. Ek gıdaya geçtik doktor kontrolünde. Havuç, elma, çorba vs. Onları da yemiyor.Çok iştahlı bir çocuktu bu sıkıntısı başlamadan önce. O kadar yoruldum ki artık mama saati gelince ağlayasım geliyor. Başında bekliyorum gece gündüz. Kilosu ben yedirdiğim, saatinde mamasını bir şekilde verdiğim için gayet iyi. Ama bu süreç daha ne kadar devam eder bilmiyorum. Polisim bir ay sonra işe başlayacağım. Ben bir şekilde sabrediyorum ama anneannesi-babaannesi onun ağlamalarına dayanamayıp bırakıyorlar bu defa da aç olduğu için çok ağlıyor. Lütfen benimle aynı durumu yaşayanlar deneyimlerini paylaşabilirler mi? Bu süreç ne kadar devam eder böyle? İnanın çok zor bir durum ve sanırım teselliye ihtiyacım var. Hiçbir sağlık sorunumuzda yok çok şükür.