bgmarik Linam4 bende gittim rahimde pıhtı vardı benim.Çok sık gittim hatta pandemi varken üstelik.İhmal etmeyin gidin bence
dfn43b Linam4 geçen hafta doğum yaptım 1 hafta sonra kontrole gel dedi bugün gittik normalde 1 hafta sonra için çağırması lazim