DÜn bende test yaptırdım ve malesef pozitifff 😭😭😭 dün çok kötüydüm eklem ağrısı ve baş ağrısı vardı. Bu sanah kalktım sirkeli limonlu su içtim duş aldım kendime geldim bugun daha iyim sadece sırt ağrım var. Ekipler geldi ilac getirdi korokin adında ama oğlum 9 aylık emziriyorum. İçersen emziremezsin dediler. İçemem çünkü oğlum mamayla asla durmaz emmek ister dedim Kendini iyi hissediyorsan içme eğer ki kötüye gidersen hemen içmeye başla dediler.bol bol c vitamini alın.herkese geçmiş olsun 🙏🏻